Jahaaa...

 Som vanligt är jag sen!
Står framför spegeln och plattar håret.

Har FredagsFikat och sen suttit med drinklistan hela dagen... nu ska den förhoppningsvis bli lite snyggare och dessutom finns ännu mer nyheter med!! Visar en annan dag. Som du vet är koden just nu: S.T.R.E.S.S.A.D.

Puss hej!

Do your thing:
Postat av: jessica

du, har ar faktiskt en unge jag funderar pa att forsla med mig hem. du far se honom nar jag kommer hem ;)

Postat av: Semlan

Förra lördagen, satt det det ett gäng unga grabbar (3 st blonda, typ 18 år). Vet du om de var några av dem som ingick i gruppen "dryga människor"?

Hade samma gäng helgen innan och de var drygare än Nivea-kräm.

Ville bara kolla, för sånna dryga små skitar får man be dra snabbare än ögat blinkar, bara så du vet! ;)

2008-12-06 @ 10:36:42
URL: http://tjugoisch.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin