Juldagen 08

Hej! Hur mår ni där ute bland korv och köttbullar?
Jag trivs fint i aladdin-asken och tomten kom med trevliga klappar även iår. Jag är mycket nöjd med både mina egna och dom som jag gav bort :)

Vanligtvis brukar vi äta en stor fet kalkon hos farmor denna dag på året men så blev inte fallet iår. Nu blev det käk hemma istället och en riktig mysardag med syrran me pojkvän på besök. Trevligt är väl koden där.
Nu äre dock dags att plocka fram ghd-pärlan och plugga in kontakten, ställa sig framför spegeln och helt enkelt bli snygg inför kvällen. Jag ska göra ett tappert försök att GÅ UT i Lidköping ;) Stadt/Harrys... tjaaa, enda problemet nu är väl om jag verkligen ska ha på mej min klänning eller helt enkelt ta något annat, mer ööööhm, dansvänligt?

Ha en fin juldagsafton och ta de nu lugnt med spriten ungar ;)
Vi hörs antagligen imorn igen, då jag förövrigt planerar att installera ett gammalt dataspel och nörda mej lite :P Hohohoh. Kings Quest heter det om någon va lika outsider som vi och köpte sånna knepiga spel? ;) Jag är förresten oxå sugen på det gamla Sims! Egentligen är det nya inte särskilt kul. Jag gillade det primitiva och busenkla med the old version så att säga.

Chip!


Do your thing:
Postat av: Linda

ENJOY ikväll! :)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin