Julstökar

Men guuuuuud, vilken hysteri de är på stan. Hur mycket folk som helst, inklusive jag och mej själv. Så jag kan ju faktsikt inte klaga på alla som gör allt i sista minuten ;)

Hur som helst, lunch med Tess o Natta var mys såklart.
Åkte hem o hämtade upp mor min, vi handlade lite. Köpte en gosig filt till vovven, fixade juliga blommor och handlade lite till. Nu har vi skickat fram granen och den är pyntat o klar. Men det blir ingen tomte-invasion i mitt rum iaf. Några få enstaka mysiga såklart men tänk va mycket skit man hade när man var mindre. Egengjort pynt och massa annat trams. Nej tack!

Ikväll funderar jag på att sätta i en riktigt julig film.
Vad sägs om "Holiday" eller "Love Actually"? Två favoriter...

Min minigran är ju given  i rummet :)
Killer-dressen ligger fortfarande fint i Gina-påsen.
Och så vovven på nya favoritbädden.


God Jul!


Do your thing:
Postat av: ~:AnnA:~

härliga bilder :)

Postat av: Sarah

Eller hur :( God Jul på dig med!

2008-12-23 @ 10:00:21
URL: http://thiindra.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin