Kolosalt genomtänkt

Jag ska bara sitta här i min säng och titta på min nya lampa.
Samtidigt som jag konstaterar att det aldrig mer blir en MellandagsREA.


What the hell was I thinking?
- Jaa du Britney, vi är inte ljusets gåva precis. Galet trött efter en näst intill hetsjakt i Göteborgs myrstack.
IKEA är jag nöjd med. Always. Min nya fina lampa, finally!! Och så en gosig fårskinns-fäll. En ny, en till... jag har redan en äkting men kunde inte motstå detta duniga under. Hittade nada banana på Bik Bok thou. Really bummed bout that one. Men jag köpte 2 fina nyförvärv på H&M. Och en Ghd-kompis på Bellbox. Of course ;)

Kvällen spenderade jag med barndomsvännen F. Myste med film, pratade gamla minnen och kikade i gamla skolkataloger. Gud vilka härliga skratt! ♥

Sleep tight, my angels!



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin