Min Önskeplåtning!




Länge har jag gått o filat på att jag skulle vilja bli fotad igen.
Det var ju trots allt över 1 år sen jag var i Gbg och levde glamoröst för 1 dag.

Det var helt fantastiskt kul och jag älskar att stå framför kameran!
Men nu i efterhand önskar jag att jag tagit lite andra bilder.

Därför är jag med och tävlar om en
önskeplåtning hos Hanna Björkstedt!
Jag är helt klar med hur just MIN önskeplåtning skulle se ut. Jag vill ha rena fina foton, "naturliga", och close ups. Men en bild säger ju mer än 1000 ord. Därför länkar jag HÄR till en  av KENZA's plåtningar. Exakt som jag vill ha det! SKIT SNYGGT!

Så, kanske kommer årets bästa julklapp från Hanna B?
Ja, jag ska iaf skriva det överst på min önskelista till Tomten ;)

Break a leg, 2 all of u out there!




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin