nattsuddare


Med risk att bli karate-kickad av M måste jag fråga: What do guys mean when they say "I see you later"? Is it, 'I won't be able to breath until we meet again'? Or just something someone would say to fill space?

Ja, de är inte lätt att tyda allt dom säger.
Meeeeeeen nu till når roligt! Jaaa JA! Jag har äntligen fått min älskade Ghd-plattång!!! Den är super fab! Skit läcker! Sprang in på preben i stan och köpte den idag innan wööörk. Kunde inte hålla mej :) Jag visar bilder imöra för nu ska jag faktiskt sova.

Men just de, fixade en cool julklapp till pappa oxå. På jobbet! Galet, hitta en julklkapp där liksom. Oh well. Time to sleep you beautys! Tidig frukostfika med L imorn!

Nighty Nighty!
Love u all!


Do your thing:
Postat av: Mikaela

Karate-kickad?



Du min vän har satt din sista potatis, sjungt på sista versen, skitigt i det blå skåpet, grävt din egen grav!



Its payback time i min blogg jst 4 the record!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin