Ny vecka startar nu...

... typ.



Idag är det en sån där dag då jag sitter med bloggen uppslagen. Ett nytt blankt papper, precis som i en bok. Jag håller i pennan men antingen så finns det absolut ingenting att skriva, eller så finns det hur mycket som helst i mitt huvud och jag vet helt enkelt inte vart jag ska börja ens.

Ja,  ni som känner mej kan lista ut att det första alternativet not even is close.
Jag har hundra tankar som kretsar. Som slåss om uppmärksamhet. Hundra obesvarade frågor... Och detta betyder inte att jag är vilsen eller bekymrad. Det är inget mörkt ställe att vara på... i funderingar.

Jag har ett nytt tänkande nu.
Det är verkligen dags. Och vi kan ju se det som ett litet experiment.

Sååå, mitt nya tänkade innefattar en grej jag ABSOLUT inte kan skriva här.
Men vi kan säga så mycket som att man oftast kan lita på sin inttuition. Och så länge man inte "bryter mot några regler" tror jag att det som pågår just nu bara är bra för oss båda :) And it's our litlle secret. It makes me kind of special. If I'm not completely wrong about this... 



Where it was dark now there's light
Where there was pain now there's joy
Where there was weakness, I found my strength
All in the eyes of a boy



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin