Ssssssnart Helg du vet!

Skönt. Sista dagen innan helg. Sen kör vi 1 uke innan det blir långledigt!! :)
Jag är otroligt laddad för JULmys. Vilket jag säkert redan nämnt vid något enstaka tillfälle? ;)

Verkar som om de flesta sparar sig just till julhelgerna.
Ganska lugnt igår på jobbet får man väl säga. Iofs kommer det alltid upp folk från julborden till Sky och då krasar det till i lokalen. Men jag hade ganska bra koll på läget och kunde checka ut vid 02-tiden fast jag praktiskt taget stängde baren själv. Jaa, de blev så igår (utan att gå in på detaljer).

Ska strax göra mej iordning inför wörk.
Helst hinna sätta upp min nya fina tavla på väggen innan oxå... och sova några timmar till hade inte vart fel mina vänner. Jag slarvar ibland. Men det är ju som sagt JULHELG snart!!!!

Puss å kram hela dan!


Do your thing:
Postat av: Mikaela

Har ni snö?

Inte vi... fusk! Här är det regnigt och grått.

Julmys existerar IKKE. Jag ställer in julen!

Postat av: Annie

om du säger att det är din utsikt från din sovrumsfönster måste jag nog be dig att byta rum med mig. typ nu?! hoppas att du mår bra! ta hand om dig! många pussar & kramar

2008-12-13 @ 20:25:25
URL: http://nogg.se/anniej

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin