The final touch

23 December mina vänner.
Dan före Dopparedan.
The final touch ska sättas.

En av mina bästa egenskaper är att jag verkligen kan konsten att sova. Så nu är ju klockan redan 12. Men jag har inte så mycket på schemat ändå. Ingen julstress här inte. Jag ska i princip bara:
* gå ut en promenix med Bumbi
* laga lite käk (faktiskt saknat att laga alla mina goa maträtter ;)
* och baka mozartkulorna, som jag inte hann igår.

Och sen ska jag wrappa en sista julklapp oxå, som av nån strange anledning hamnat vid sidan av.

But other than that, the final ouch is done!
Förövrigt står sig traditionerna. Kycklingsallad och Uppesittarkväll, mmm! U just gotta love x-mas!


Do your thing:
Postat av: Emma

Haha, att sova är en av min abästa egenskaper också, brukar alltid sova till 12 eller längre på helger :p


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin