Back to reality...

Good Morning Sunshines!
Idag är det slut på de roliga. Dags att vända hem. Hem för arbete... blä. Jag är inte sugen på att börja halv fyra och sluta halv ett i natt.

Mysig dag igåt med. Jag och F hamnade i soffan framför Pretty Woman :)
Vid 4-tiden åkte vi allihop in till stan en sväng. Jag fyndade 2 linnen på Bik för 99 spänn! Ihop... rena kapet!

Resten av kvällen spenderades framför TV.n med massa CHOKLAD! :D Sweet!



Fortsätt skriv till mej :P Jag svarar på comments när jag är hemma igen. Eller imorn då... när jobbet är över.
Take care sweethearts!


Do your thing:
Postat av: Mikaela

Lät som en soft torsdagskväll! =)

Postat av: Mikaela

Men BLOGGA då!

2008-02-29 @ 13:54:40
URL: http://www.BeautifulLife.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin