Grammis!

Vad glaaaaaa' jag blev att kungarna vann hela 2 grammisar ikväll! Välförtjänt må jag tycka! :) Jag, soffan och Ben&Jerry... en förträffligt härlig kväll förstår du nog! (Glass på en onsdag är ok för jag tränade aerobics idag! :D)

Mp3-spelaren hade inte kommit till ElGiganten idag... buhu, men eftersom de var erbjudande på den så fick jag reservera en som jag redan betalt. Bara att hämta ut den imöra! Kalas! Hoppas jag blir nöjd med den. Fast å andra sidan, allt är bättre än den sopa som jag har nu ;)

image762
Får man göra såhär? Det vet inte jag.
Denna sjukt snygga bild hittade jag iaf på
Google! Okej?


Hug Bitches! :)


Do your thing:
Postat av: Mikaela

Kan Ann Ahl (???) komma till informationen på däck 5.

Om jag vaknar upp till hennes röst på söndag dööör jag!

Postat av: Anonym

tack, aa den är jätte varm=). hehe jo super kul

2008-01-10 @ 07:05:41
URL: http://beba.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag är absolut jättenöjd med kents seger också. Men årets höjdpunkt var helt klart Winnerbäcks grammis för årets låt.
Nu sitter jag här i skolan och grunnar på vad jag ska skriva för specialarbete. Funderar på något om bloggvärlden, vad är verkligt eller inte? Eller hur påverkar den småflickors självförtroende? Jag menar, det finns ju en del bloggar :) Vad tror du om det? Jag tycker det är bamsesvårt att vinkla det rätt. Ställer du upp på en intervju isf? ;) Kram på dig

2008-01-10 @ 10:18:22
URL: http://lillefots.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin