Nostalgi!


Hallojsan Skojsan!
Tränat, duschat, käkat... redo för en lugn tv-kväll alltså.
Jag har snappat upp att Room Service  kickar igång en ny säsong ikväll. Hmm, vi som skulle se på inspelade Stridspiloterna.  Kanske hinner båda.

Förresten saknar jag redan One Tree Hill! Buhuu! Jag tänker kolla på avsnittet på söndag ändå, fast jag tjuvkollade på min dvd :P

Vilken nostalgi! Gammal party bild på mej och girlsen. Parketten!
image815
Det var tider de! ;)


Torka tårarna! Jag kom på att jag har datorn proppad med Heroes säsong 2 och dessutom TVÅ nya boxar med Scrubs! Mitt liv är inte över after all! ;)


Sweet!




PS:
Jag ska försöka snygga upp bloggdesignen lite. Det är inte tänkt att texten där uppe ska se ut så... But so far have I only scored zero in the PhotoShop-drama! Blääää! Hur får de att funka om man inte vart laglig? I don't get it!


Do your thing:
Postat av: Tobias

svar: jo såklart du vågar :D

Postat av: Anna

man kan shaka helt i 2 veckor sen får man dra ner på de och göra det tills man är nöjd antar jag! =)

2008-01-30 @ 20:48:18
URL: http://moranna.blogg.se
Postat av: Malin

Svar: Hittade det till slut :D

Kul med gamla bilder.. speciellt partybilder!

2008-01-30 @ 22:47:35
URL: http://xxmalin.blogg.se
Postat av: Emelie

Jodå dagen har varit bra.. Kanske slutet har varit lite bajsigt but I'll live. :P Hur har din dag varit då sötis?

2008-01-30 @ 22:54:43
URL: http://pancaakes.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin