På tal om knäppa saker...


Hahaha! Vissa nätter drömmer man verkligen knäppa saker. I natt hade jag en sån natt... Drömde att det fanns krokodiler i våran bäck vid huset. Vi gick förbi och såg hur dom flöt omkring där i, yuck! Sen helt plötsligt drömde jag att jag var med under en radiosändning eller intervju av nåtslag med Kent! Det var big! Inte kul att vakna om man säger så...

Men det värsta som finns måste vara när man drömmer något riktigt underbart och vaknar mitt i allt. Crap! Då vill man bara somna om igen och drömma vidare. Men du ska ha tur om drömmen tar vid där den slutade!

Oj! På tal om knäppa saker... det var kanon fint vårväder imorses. Nu spöregnar det helt plötsligt!! Slut på skön känsla, antar jag.

Nu är det gjort iaf!! Klickade hem One Tree Hill säsong 4 nyss!! Plus Scrubs säsong 4. Här ska frossas i dvdboxar! :) Hoppas dom dimper ner i brevlådan snarast!

image783

Schyyssss!





Do your thing:
Postat av: jessica

haha japp! tacktack detsamma. scrubs är roligt.

Postat av: Linda

haha tack så mycket;)

2008-01-17 @ 12:40:33
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Anna

Hihi.. Aa den blir nog populär i alla fall.. Än så länge är det bara jag som är stolt över den! :P

Här har vi också haft en hel del vårväder! Skumt i Januari! =O

2008-01-17 @ 12:51:29
URL: http://moranna.blogg.se
Postat av: bownii

päls som är äkta är jag emot vilket fall alltså det kvittar om tjejer eller killar har det, det är lika mkt MISS för mej men ja tänkte mer i frågan om killar passar i päls alltså fusk päls..det såg ju lite wierd ut på bilden..

2008-01-17 @ 14:38:15
URL: http://www.bownii.tjejsajten.se
Postat av: Emelie

Men gumman, sitter du o BETALAR för säsongerna. Har inte mamma lärt dig nånting? ;P Att vara hederlig förvisso men gratis är ju mycket godare det vet ju alla. x)
Hoppas du får en fin dag!

2008-01-17 @ 14:55:53
URL: http://pancaakes.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin