Tooo Personal!

Blev lite tankespridd såhär på kvällskvisten.
Plötsligt kom jag alltså o tänka på den där boken med mina dikter  i... en liten en med delfiner på! Jag skrev mycket dikter när jag gick i skolan. Högstadiet, gymnasiet... dikter som rimmar och handlar om kärlek. Obesvarad Kärlek är tveklöst den lättaste känslan att sätta ord på.

Tänkte först att jag skulle bjuda på en. Men sen ångrade jag mej. It's too personal. Men hur som helst så framkallor dikterna känslor. Vissa känner jag igen och vissa kan jag inte fatta att jag själv känt. Man har faktiskt vuxit en hel del sen dom där dikterna kom till...


Mitt liv är räddat! Har fått hem andra säsongen av HEROES nu!! Kikade första avsnittet igår. Ska fixa mej för bädden nu och sen drar jag nummer 2! Tjiiiiing!

image785

Älskar att dom är ihoooop! :)
So cute!



Natti!

Do your thing:
Postat av: anna

kram på dig sötis!

Postat av: Linda

haha ja jag vet måste ha blivit nått fel:P

2008-01-18 @ 10:19:27
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Emelie

Å det ser nästan ut som Hayden är gravid på bilden, haha. :) Hur är det med dig idag sötis?

2008-01-18 @ 15:50:21
URL: http://pancaakes.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin