Vilken Miss...

ja, inte bara kryssningen, utan oxå att jag glömde förklara sist varför jag valde att ha Robinsson Kryssning  som rubrik :P  Men nu är jag hemma och vi ska reda ut saker och ting.

1. Varför hette egentligen gubben Robinson Cruise? Det blir ju liksom Robinsson Kryssning på svenska. Knasigt. Men kryssning passade ju iaf in i mitt sammanhang.

2. Nog för att vi visste att denna extra kryssning inte skulle mäta sig med REUNION, så trodde vi någonstans att det skulle bli kalasigt kul ändå. Men ska jag vara brutalt ärlig (vilket jag always är här) så var det inte alls big fun. Antagligen för att det just precis INTE var Reunion och för att vi knappt kände några. Men orka lipa över detta. Vi missade förresten typ buffén oxå... Lite kul var det såklart och här kan ni se det!

image766

       

image767

     

Ha en skön kväll allesammans! Det tänker jag ha! Over and Out!



Do your thing:
Postat av: therese

vilken häftig design du har =D jättesnygg!

2008-01-14 @ 20:11:22
Postat av: Emelie

Tack raring..

Jadu man kan inte alltid ha superkul.. Speciellt inte när man haft skitkul förra gången = höga förväntningar. Du var iallafall superhet i den där klänningen. ;) alltid nåt.. hehe

Postat av: bownii

ååh så härlit med kryssningsbilder man får en sån party lust! :) hoppas ni hade riktigt kul! :)

2008-01-14 @ 22:46:54
URL: http://www.bownii.tjejsajten.se
Postat av: Sabine

Tråkigt att det inte var riktigt som du hade tänkt dig!

2008-01-15 @ 08:51:23
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Anna

Man har oftast så höga förväntningar när man ska på kryssning och då är det lätt att man inte lever upp till dom! =)

Tack, huvudvärken gick över!

2008-01-15 @ 09:49:15
URL: http://moranna.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin