3 dagar...


... sen kommer äntligen min syster och E hit! Underbart att få träffa dom igen!

I can't wait ♥


Vad händer i mitt liv? Jag vet knappt själv. Dagarna rusar förbi. Har varit här i exakt 3 månader idag, på datumet. Ibland känns de omöjligt att lämna det här. Men bara ibland. Jag ser fram emot att komma hem och landa. Komma tillbaka till vardagen, som jag vet att jag kommer klaga över iofs. Sakna Magaluf redan första dagen hemma och att efter en vecka på hemmaplan få damp .

Men vet du vad? Det är totally worth it. Bara att få komma hem, lägga sig på gräset och ha busfröt Enza runt sig är värt guld. Jag längtar efter att köra bil. Laga riktig mat och sova i min säng! Framför allt saknar jag mitt egna space. Jag vill ha mina grejer ifred! Ett städat hem och lugn och ro.


Hur som helst, livet på jobbet känns lättare. En ny tjej från Polen har börjat och vi fann varann direkt :D. Hon är verkligen mycket roligare än den andra sura bitchen som bara ska bossa och bestämma. Och sen har jag ju Mr DJ oxå ;) Fast mer än så får ni inte veta... det är hemligt. ;) Hahahaah!


En viss någon  här nere frågade mej häromdan om jag var lycklig. Det var förstås taget helt ur luften. På hans numera kaxiga vis... Och vet ni vad? Så länge jag har mina vänner, min familj och mina framtids drömmar så är jag lycklig. Sen fattas naturligtvis vissa delar. Livet är inte fulländat. Kommer det någonsin att bli det? Går inte allting ut på att hela tiden sträva efter bättre saker? Nya saker? Att sätta nya mål och nå dem? Nya drömmar och förverkliga dem?


Bara några tankar sådär... här bortifran Magaluf på Mallorca.




Make a wish and place it in your heart. Anything you want. Everything you want.

Do you have it? Good. Now believe it could be true.


You never know where the next miracle is gonna come from, the next smile, the next wish come true.

But if you believe that it's right around the corner and you open your heart and mind to the possibility of it, to the certainty of it... you just might get the thing you're wishing for.


The world is full of magic, you just have to believe in it.

So make your wish.

Do you have it? Good.

Now believe in it. With all of your heart.



Livebild :)

Do your thing:
Postat av: Malin

3 månader? känns som du åkte dit förra veckan ju ;P kul att syrran kommer på besök :)



tack, ja allt känns verkligen superbra :)



ja, det kan jag tro :)

Postat av: Anonym

Vad roligt med syrran på besök!

Jag förstår att du är sliten. Det tar väl ett tag innan du landar igen. Jag hjälper dig, promise.

KRAM!

2008-07-13 @ 21:22:35
URL: http://lillefots.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin