Hallå och Godag!


En aningens bakis idag faktiskt, de kan jag jag erkänna ;)

Ledig igår... myspys dag med Mikaela. Ute och käkade Fajitas på Chili Loungen på kvällen.

Ferre efteråt såklart ;) Önskar jag hade fler lediga dagar i veckan.


Ber förresten om ursäkt för kass uppdatering. Jag har inte haft energi helt enkelt. Men hur som helst lutar de åt att vi åker hem den 3 augusti redan. Känns både bra och dåligt. Man kommer sakna detta livet super mycket men hemlängtan är ju kolossal (eller hur stavas de egentligen?) Speciellt nu när Ralle har sina föräldrar här på ön. Han har myst på deras hotell under sina 2 lediga dagar nu. Men om 1 vecka kommer min syster med pojkvän hit!! Längtar!!


Det enda jag inte vet än är hur jag ska göra med jobbet. När jag ska sluta alltså. Vi vill ha lite glid-tid här nere innan vi drar hem. Bara njuta av Magaluf ;) Men samtidigt är ju pengar bra. Jag vill spara dom på kontot så gott jag kan. Har ju redan gått åt en hel del cash för mej här som hade otur med jobb. Tjejerna funderar på att säga upp sig från Godfather redan den 21.e och jag känner ju inte för att jobba när dom ligger hemma och koser sig då ;) Men vi får se.




Nåja, dags att styra sig lite innan klockan slår åtta.

Hoppas allt är bra hemma i Sverige. Snart ses vi igen :D!

Puss o Kram!!


Ps. DJ.n på jobbet: Check! ;)


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin