Tröttis!

Hej!
Internetcafe idag. Ar sa trott pa att min dator strular sa ni anar inte... Gaaaah!
Naja, annu en harlig dag i Magaluf. Vill man verkligen aka hem? Svar ja, men saknaden efter alla fuck ups och livet har kommer bli stor. Vi far se nar hemresan blir. Augusti nagongang iaf, som sagt.

Sen vill vi aka tillbaka och tajma alla bartomningar. Och vem glommer bort Reunion 08?? Oh my, de finns mycket att se fram emot nar man ar tillbaka hemma oxa ;)

Hander nog inte sa mycket idag. Har kakat Dagens pa E4.an, internetar nu och drar nog en film innan jobbet. Lite sova kanske? Mina ogon ar trotta efter en slirig dag pa jobbet igar :P

Hoppas ni mar bra och njuter av livet! De gor jag :)
Pussen!


Do your thing:
Postat av: L :]

Hej sweetie!



Så blir det ibland. Tiden rinner iväg och bloggträsken är bra överskattat emellanåt.

Förbereds hjärnan för hemfärd eller vad händer hos dig? Livet har sin stilla gång här borta. Jag är rastlös och längtar efter äventyr. Men vi får se vad som händer.



Kram!

Postat av: Malin

Tjohooo!

Här är allt finemang =)

Syskonbarnen är här, nypiercad, antagen till programmet jag sökte till hösten, fixat adressändring och flyttanmälan, flyttar om en månad och ja, allt känns bara så jävla bra!



Hur är det med dig där nere?



Kramar

2008-07-11 @ 23:26:29
URL: http://malinsh.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin