Ännu en softisch dag i lilla Paradiset!



Hej! Vilken härlig dag :) Solat och chillat. Jag tycker om när min vän Mikaela är ledig! Härligt!
Det har hänt en stor grej här idag... jag har käkat mat hemma. Jag repeterar, HEMMA! Ingen Dagens på E4.an med andra ord. Det är stort. Och gissa vad jag missade? Stekt fläsk med löksås! Crap! Men men... ikväll blir det käk på Godfathers :) Snart faktiskt. Kurrar i magen!!



MYS!



Älskar att dra en Latte med Irish Cream på Beachcluben!



Öhm, vad finns de mer att säga? Slirigt igår. Lite lugnare idag. Men inte mycket ;)
Har sökt jobb men alla säger samma. Kom tillbaka om 1-2 veckor... ÖKEN!
Men jag kan ju hoppas att horoskopet nedan talar sanning ;)

Mitt horoskop på facebook idag:
You may be a thrill seeker right now, but you're also testing a strategy. A difficult situation will begin to stabilize over the next few days. There is no need to take any drastic measures. Let the events unfold without trying to influence the outcome.

Puss på er mina anhängare!



Do your thing:
Postat av: Malin

gah vill också vara där!

ser så härligt ut :D



sv: tack så mycket vännen :D



kram

Postat av: Anonym

Hej gumman!



Vet du vad? Jag har en fjäril lika stort som lisebergshjulet (vart fick jag det ifrån? :S) i magen idag. Jag är FRI imorgon. FRI FRI FRI! Ingen mer folkhögskola. Ingen mer press. Och inga mer idioter. Förstår du hur lycklig jag är? Tih!



Hoppas kunna dela med mig lite av min lycka till dig. Jag tror det ordnar sig med jobb snart ska du se. Om inte har du åtminstone lite fri tid att ta igen dig på. Men jag tror det löser sig.



Kram!

2008-06-04 @ 17:31:00
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: Dilan´s

jättefiina bilder

2008-06-05 @ 16:56:37
URL: http://dilo.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin