Bubblan och Fantasier


Alla som säsongar i Magaluf går runt i en så kallad "Bubbla". Något som man nog inte förstår om man inte säsongat själv. Och det är fullt förståeligt. Här lever man tätt inpå samma personer varje dag. Man festar och gör knäppa saker som man aldrig ens skulle tänka på hemma fronten. Sverige känns långt bort men längtan hem gnager i skallen. Man vet inte om man ska surra vidare eller kapitulera vissa dagar, men på någe vis tar man sig framåt ändå.

Bubblan. Jag har vart lite down några dagar. Men jag lever livet här! De ska ni veta! Och jag är inte redo att lämna än....

Virrvarr...


Idag fantiserar jag.
Jag sitter på bussen till Skövde. 200:an faktiskt... jag känner för att lyssna extra länge på min mp3-spelare. Jag är påväg till min syster och solen skiner utanför fönstret. Vi ska gå en sväng på stan och shoppa nya kläder och skor! Nya outfits till Midsommar förstår ni ;) Efteråt blir det förstås en fika, eller lunch. Kanske både och? Tjaa, why not? Mysa till de lite extra! Vi kan låtsas att de är helg oxå, vi säger lördag! Så ikväll ska vi ut och skaka våra lurviga ;) Vi kommer ha jätte kul och vara sånna där härligt knasiga fuck ups på dansgolvet! Imorgon är vi lagom bakis och tröstar oss med varsin kebabrulle i soffan och kikar på Sunes Sommar. Självklart har vi bett om extra pepp :P

Fan va jag saknar dej SIS!!!! ♥ ♥ ♥
Önskar du kunde komma hit nu! Ska bli så kul att träffas! Och visa er härliga Magaluf!

Hoppas alla har en fin dag!
Imorgon är de Midsommar och då blir det en braaaakfest med alla andra workers! Svensk mat och dagsfylla redan vid ett. Ingen blogg imorn alltså men en stadig (eller inte) uppdatering syns troligtvis vid den här tiden på Midsommardagen! Puss o kram, Chokladbanan ♥




Do your thing:
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

SYNS MAN, SÅ FINNS MAN!

Är Din Blogg med på den ultimata Blogglistan -- GREGORIUS BLOGGTOPP?!

Kom och kika...

/GG

Postat av: :o)

Trevlig midsommar du med =) Ha det underbart imorgon. Puss

2008-06-19 @ 20:40:14
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: Linda

Trevlig misommar=)

2008-06-19 @ 23:04:34
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Malin

Detsamma detsamma!

Ha det så roligt :)

2008-06-20 @ 10:41:48
URL: http://malinsh.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin