Då köööör vi!

Sista arbetsdan innan LEDIG! Äntligen!! 9 dagar i sträck... känns lite nu faktiskt.
Tro de eller ej men nu sitter jag på E4.an och surfar. Får se hur länge de håller. Strular då och då.

Händer inte så mycket mer än de vanliga här annars... man orkar knappt göra nåt mitt på dagen nu, Det är så fruktansvärt varmt. Sitter helst på balkongen och läser VeckoRevyn som mamma skickade ner häromdan :)

Snart kommer min syster och hennes pojkvän ner och hälsr på! Jag ängtar sjukt mycket!
Nu är hemlängtan jävligt stor kan jag säga. Fan asså, jag tänker varje dag på allt som jag saknar hemma!

* Promenera med Frida

* Handla med mamma

* Åka till Skövde o möta syrran

* Busa med Enza

* Åka ut med båten

* Västkusten

* Liseberg

* Shopping i Göteborg

* Fika i vår mysiga stad

* Måndaxklubben
* Fredagsfika

ja, listan kan göras lååång! En veckas semester hemma är vad jag behöver. Men hur skulle de gå till?
Ha de gott mina vänner  så hörs vi!




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin