De va en dag på stranden...



Hej på er!!
Idag är de lite bättre... jag har vart på stranden hela dagen och bara samlat kraft!! Behövdes. Ska hem snabbt nu innan jobbet och laga käk. Sen jobb 20-04 och faktiskt hem direkt efter för att soooova! :) Blev lite slirigt igår. Underbar och sen avslut på Beachen. Kul att dansa lite, var längesen nu!

Öööö...

Jamen vi säger väl så då.
Puss o Kram!




Do your thing:
Postat av: Linda

HAHAHAHAAAHAH neeeej du får väll baka lite där nere och bjuda folk på=)

Du kanske kan sälja några och tjäna cash^^



Kram

Postat av: sandra

hej hej allt bra, såg din vovve förut, åkte förbi där o din pappa var ute med den... Mycket fin har den blivit.. Kram sandra

2008-06-17 @ 19:48:33
URL: http://sandralundstrom.blogg.se/
Postat av: Jessica

det är ju ganska logiskt att vita ser skitigare ut än svarta:) men vitt är snyggare :)

2008-06-17 @ 22:57:59
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: :o)

Såhär tänkte jag när jag gick i skolan: "Nej, det är inte okej att kapitulera. Folk kommer tro att jag är svag! Jag vill inte misslyckas nu!" Den när självplågande tanken fick mig att traggla vidare de där åren. Nu när jag ser tillbaka på det är det helt sanslöst att jag gjorde så mot mig själv. Fine, det var ett äventyr. Jag är stolt att jag vågade men någonstans så önskar jag att jag hade insett när det var dags att lägga av. Jag hade sparat så mycket kraft på det.. och jag hade inte varit lite trasig när jag slutade som jag är nu. Anyway. Gjort är gjort och det är enkelt att vara efterklok. Vet inte varför jag skriver det här egentligen, antar att jag vill säga att JAG tycker det är HELT OKEJ att kapitulera. Egentligen handlar det inte om att ge upp utan om att sätta sitt eget välmående i första hand. Men jag önskar dig för en hundrade gång lycka till med allt och jag stöttar dig vad du än gör ;) Vi i lisch finns ju kvar ;) Tusen kramar!

2008-06-18 @ 11:12:34
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ser ut som vädret inte är o klaga på ;)

2008-06-26 @ 11:47:13
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin