I'll grab your Grus in a minute! ;)


Igår älskade jag fotboll.
Nej, det är sant. Fotboll. Jag trodde knappt mej själv men stämningen inne på GG Beachclub kunde fått vem som helst frälst. Middag på Chili Loungen först med mina roomies. Sen direkt vidare till vår alldeles egna arena och så var vi igång. Dagsfylla sa jag ;) Tur att Sverige vann oxå. Humöret var på topp!!

Lite slirigt som vanligt efter matchen. Men de var ingen skitkul kväll precis. Var hur mycket engelsmän som helst inne på Beachen på slutet. Nån Retrokväll varje tisdag från och med nu tydligen. Undvika sa jag ;) Inge skoj när man inte ens får plats själv.

Idag då? Jaaa, mulet väder på eftermiddagen. (Läs: morgon för oss) Så vad har man gjort? Käkat och sen suttit sig här på E4.an med datorn. Söker väl ett jobb eller två innan jag går hem och drar en film. Väntar in Mikaela och Marica efter jobbet och sen ut och kika läget. NYKTER! Allihopa ska ta de lugnt. Men Mikaela är ju tvungen att sippa en Kalas :P Och den har hon väntat på länge nu... Chibby!


Do your thing:
Postat av: Malin

Sv: Ja, det ska jag :)

Blir nog lite skumt att bo själv nu men va fasen.. någon gång måste det ju funka hehe :D

Postat av: Malin

gött att sverige vann :D



kram

2008-06-11 @ 18:55:17
URL: http://malinsh.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha en bra dag :D

2008-06-11 @ 18:57:32
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Linda

Det har regnat hela dagen så blir inget, det var ju utomhus och har ingen lust med det:P



Kram

2008-06-11 @ 19:48:14
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin