Partybåt och sånt som INTE är okej!

Hej Mina Vänner!
Vilken impulsfest de blev igår... jag och Marica bestämde oss i sista stund för att joina Partybåten här nere. Premiärbåt och de var drag!! Jätte kul! Pimplade öl och sangria i solnedgången ute till havs. Kan de bli bättre? :)

Barrunda innan avgång kl. 18.30 ca... hemma i hamn vid halv tio tiden igen.
Jag låter bilderna tala för sig själva.













Sen fortsatte kvällen i blöta drinkar såklart... öppning av nya Underbar och det blev shots på shots på shots på shots... ja ni fattar. Resultat? En dyngrak Emelie som slirat bort något mycket viktigt. Min plånbok! Med betalkortet och körkort! FAN!! Det är INTE okej! Som tur är har jag inte mycket pengar på kortet men de blir ju problem nu med att fixa ett nytt hemifrån. Hur ska jag kunna ta ut pengar liksom? Damn it!!! Jag blir så trött på mej själv...Men kul hade jag.

Räkfrossa på Casa ikväll. Funderar på att färga håret innan dess.
Det är förövrigt galet varmt här idag. Svettas som en griiiis. Trevligt. Nej.
Puss o Kram!!


Do your thing:
Postat av: Anonym

tack :)

Postat av: Malin

låter och ser roligt ut :D



sv: jobbar bara där över sommaren för sen är det ju flytt och plugg som gäller ^^



detsamma vännen!



kram

2008-06-13 @ 20:31:47
URL: http://malinsh.blogg.se/
Postat av: Jessica

jamen vika kan du ju göra i graven ;)

2008-06-13 @ 21:20:39
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Linda

Har ni några planer inför midsommar där nere då?

Kram

2008-06-13 @ 22:56:16
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin