Vart var jag igår?

Jag skippade faktiskt blogg igår... jag gick på lågenergi. Det var en TRÅKIG dag igår med TRÅKIGT väder och TRÅKIG stämning. Hahaha. Men idag har vi haft sol igen! Fast nånting hände... :) Istället för solning sov jag och Marica bort dagen. Klev upp ur sängen vid halv fyra. Eller ja, först var jag uppe vid elva. Brian skulle ju hämta hyra och tur var väl de för kvar i sängen låg Rasmus och sov :P Han började elva!

Spårade lite igår, igen... Workers-night på casa mellan 3-6 = GRATIS! Klart man super sig själv under bordet då ;) Jag kan bara säga att allting är lite dimmigt efter kl 04.

Idag ska vi ut igen, tydligen. Funderar starkt på att vara nykter. Men vi får se hur bra de går :)
Och imorgon är en dagsfylla planerad. Vi är inbokade på EM-matchen imorn på Beachcluben. Hela nattklubben ska göras om till fotbollsarena! Jag gillar inte ens fotboll men detta ser jag fram emot faktiskt... konnstigt? Jag vet.

Nepp, handla lite nu. Svänga förbi några ställen o söka jobb. Hem och laga mat, dra en film och sen möta mina girls på Godfather's ;)

Seeeee Ya!


Bild saknas, jag har ju ingen kamera :/





 


Do your thing:
Postat av: Malin

Sv: Ja, det är jättemysigt :)

Gissa vem som har fått lägenhet ? Ohhoohh! =)

Postat av: Malin

haha gör ni nåt annat än super? :P

2008-06-09 @ 20:20:11
URL: http://malinsh.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin