9 timmar är över, only 8 to go!


Tjohooo! Bara en arbetsdag kvar! Enligt min plan iaf...

Två underliga saker hände på jobet idag. Först i driven. En röd volvo gled in och innehöll en Ko-kille! (Don't ask...) Jag hade nästan glömt bort den sötnöten. Och helt plötsligt kom jag på mej själv med att stå där och tänka tillbaka på den där kvällen... hihi!

Stadt - Lichans it-ute-ställe ;)
image919

Och nr 2: (in more ways than one... hahaha!)
Jag har varit en snäll tant och väntat utanför toaletten medan en liten pojke...ööhm, gjorde sina behov. Han var rädd att han skulle bli inlåst fast jag sa att det inte var någon fara :) Men nåja, tillslut lovade jag att vänta utanför. Men efter bara 2 sek kom han ut igen och sa att han inte skulle nå pappret.... Mohahaha. Så jag fick dra ut en lång remsa åt honom. Medans jag tålmodigt väntade utanför funderade jag på vart hans föräldrar höll hus. Borde inte dom veta att han inte ville låsa om sig på toan? Var de inte dom som skulle vänta utanför eller kanske till och med hjälpa honom där inne? Föräldrar kan vara så nonchalanta. Hur som helst, när han kom ut var han skitglad men kom på att han glömt spola (?)... jaha, trevligt för näste man tänkte jag. Om han nu inte kommit på de.

Herregud, jag som inte brukar "gilla" barn...

22.47... dags att stänga igen dom gröna. Upp relativit tidigt imorn och käka en mysig frukost med mor innan jag far iväg på min officiellt sista arbetsdag!

Pözz och God Natt!



He's playing me hot and cold. Damn!
Det var ju jag som hot and cold'ade honom!!





Do your thing:
Postat av: Helena

Svar: Jag har faktiskt ett toppenjobb och så tjänar jag bra när jag jobbar så här länge!Jag blir galen. Har inte kunnat skickat några kommentarer till dig, för blogg.se har bara strulat. Hoppas att du har haft en bra dag!

Postat av: Mikaela

"Stadt - Lichans it-ute-ställe". Lichs enda vettiga uteställe. Inget himla it:ande här ;)
Lyllos dig som bara har 8 timmar kvar, I've got 25! Guuuud! Men det är värt varenda timme om det blir som jag vill på S. ;)
Puss och kanelbulle!

2008-03-28 @ 03:10:16
URL: http://www.BeautifulLife.blogg.se
Postat av: Anonym

Hahaha. Nae vad rar du var som väntade utanför ^^ En riktig helylle person ju. Blir det nån utgång när sista jobbdagen är avklarad då? :)

2008-03-28 @ 03:33:05
Postat av: Helena

Godmorgon! Hoppas att du får en fin fredag!

2008-03-28 @ 07:40:20
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin