Fredaaaaa!


Things I miss out on (pga jobb):

* FredagsFikan

.....

Ja de var nog de hela.
Jobbar 11 - 20 idag. Men jag har en känsla av att jag kan härda ut idag. Tråkigt bara att ännu en fredag ryker. Jag älskar fredagar. Och jag har typ bara en fredag kvar hemma... för den 11 april åker vi ju mot STOCKHOLM!

Egentligen hade jag velat åka till Göteborg med sis idag med. Men min ledighetsansökan gick inte igenom :/ Buuu! Nåja, vi ska ha quality-time på lördag!

Vilken lakritsklänning är din favorit? I like Baby Spice ;)
image920
Foto: Aftonbladet Bild AP

Innan jobbet ska jag dra avsnitt
9 av Charterfeber!
Ha en super fredag! Vi hörs alla glada!



Do your thing:
Postat av: Anonym

kate bosworths klänning va najs!

Postat av: Malin.

yes Baby Spices klänning är snyggast!

2008-03-28 @ 09:52:44
URL: http://msundin.blogg.se
Postat av: jessica

ahaa vad roligt. åker du ensam?

2008-03-28 @ 15:40:06
URL: http://jejejessica.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin