Good Morning Sunshines!

Hahaha, idag gick jag upp extra tidigt enbart för att hinna blogga innan jobb vid 10.00... Lite varning på de men man känner så värdelös om man inte bloggar på en hel dag :P

Nåja, nu när jag sitter här lite lagom morgontrött, gäspar och önskar jag kunde lägga mjeu ndet´r täcket igen.. så har jag inget at skriva. Ingenting faktiskt.

Men jag kan ju vara kreativ o berätta att en promenad på morgonkvisten alltid är en skön start på dagen. Iaf när de är såhär soligt och fint ute!

Jag jobbar till 18.00 ikväll... another long day. Men vi kanske hörs då!
Pippi!

image851


Do your thing:
Postat av: Anonym

Lycka till på jobbet idag. Jag är skithungrig men hinner inte laga mat. Kanske hälsar på dig ;) Eller så hoppar jag in på något fik i stan istället. Haha ;) Första intervjun gick skitbra. Den andra blev framflyttad lite men det gör ingenting. Tänkte gå fram på stan och härja lite iaf. Nåväl, ville bara säga hej ;) Dags att kila. Kram!

Postat av: annika

Haha, nä det verkar väl så ;)

2008-03-06 @ 16:19:17
URL: http://photonbywe.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin