Men älskade snuff! Jag måste KRAMA dej!

image869

Titta!!! Titta, titta, titta! Min snuff är hemma! Ny och fräsch, typ... hela moderkortet är utbytt! Nu ska du hålla i flera hundra år! Nåja, många år framöver iaf ;) vad jag saknat dej!!

Nu ska all min skit jag sparat på USB och skivor in igen. Det är ju milt sagt rent på hårddisken här. Finns inte ett smack. Men det tar vi sen...

Nu ska vi bara mysa. Jag och snuff :)
Later!



Do your thing:
Postat av: :)

Haha, välkommen hem snuttisdator :] Ta hand om Emelie riktigt ordentligt nu och våga bara svika henne igen!

Vad händer i helgen, btw? Kram

Postat av: Elisabet

Ha en bra fredag!

2008-03-07 @ 16:16:12
URL: http://stenvreten.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin