Men hej o så...

Jag är ingen pigg filur under mina lediga dagar. Men ska man va de då?

Ska man inte ligga i soffan och blega på gamla filmer som egentligen är dåliga? Så dåliga att dom till och med blir bra? Ska man inte gå runt med skitigt hår för att man inte orkar tvätta det? Vara glad att de regnar så att vovven sover bort dagen? Vem orkar gå ut i de här vädret liksom?

Det kan man göra om man vill. Men nu är jag trött på de.
Efter en dålig/slash/bra film känner jag för att rycka upp mej. Annars kommer dagen sluta med att jag river upp frysen och slukar allt som finns kvar av B&J-glassen!

En längre promenad. Ett bad. Lite nytta. Och sen laga mat.
Vi kör på den!


Jävlar va jag känner mej Top Notch nu ;)

image890

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin