Någon som jag definitivt kommer sakna!

178038-883 178038-882

Men min Bumbi kommer vänta på mej i höst :) För vi älskar varandra!
Fast ändå kan jag inte skaka av mej svikare-känslan. Vem ska leka "ta-fatt" med henne i sommar?


Jag rundade av dagen med en värmande kopp te tillsammans med mysigt
sällis :)
Jag har som vanligt nuförtiden på tisdagskvällarna besökt Upper East Side och jag gjorde även ett tappert försök att sätta mej in i nya serien Starter Wife, eller nåt... men sen insåg jag att jag faktiskt inte behöver följa fler serier :P

Jag planerar att somna med mp3.n i vingarna ikväll. Jag har förstått att musik gör mej hel. En låt. En känsla. Sen är dagen gjord :) Sweet Dreams!



Do your thing:
Postat av: Elisabet

Vad söt hon är! Ha en jättebra dag!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin