Raggsocka!

Pust och stön. MASSOR att göra på jobbet!
Det känns mäkta bra att vara hemma nu och veta att man har helg!

Imorgon bär det av till syster i Skövde med mor. Vi ska lite mor och dotter-tid :) På eftermiddagen skickar vi hem morsan och drar på oss party-stassen! Björn Rosenström spelar...

Håller på att spela in Let's Dance-finalen.
Har du någon favorit kanske? jag bryr mej nog inte så mycket om vem som vinner...

Tillsist kan jag säga att jag inte fått mina kläder från Modeakuten än! Jag blir gääääälen! Jag måste ha dom innan jag åker! Jag VILL verkligen ha dom!

Jag älskar den lila rosa dunbollen jag fick av Tess :D
image921
Den svarta ligger på hyllan...

Nu väntar NÖTTER och FRUKT! Jaaa, du läste rätt. Jag är hälsosam igen! Moahahaha!


Pjuck!


Do your thing:
Postat av: :)

Nötter & frukt? Men aj. Nu fick jag ångest här bland chocklad och kanelbullar. Taskig kombination men det enda som fanns hemma ;) Är man småseg är man värt massa onyttigt. (Eller?)
Hoppas du får det superbra med syrran och allt sånt. Jag ska på 25årsfest imorgon men har en känsla av att jag får ta det lite easy. Uteställe vid museet? Vad har jag missat nu? Hm? Kan ju vara nått.
Kram

Postat av: Marit

Heja TINA !!!!

2008-03-28 @ 22:13:11
URL: http://tiraM.blogg.se
Postat av: Sabine

jag hade en likadan "tuss" ^^

2008-03-29 @ 08:10:52
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: laijna

Fin :D

2008-03-29 @ 10:20:33
URL: http://laijnloo.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin