Snowball

Hilfe!

Här är de snöööö idag! Var inte den tiden förbi? Hade vi inte kommit överens om att de var vår nu? *Suck* Jag antar att man får förvänta sig ett bakslag. Det brukar ju ligga runt Påsk... så lägligt da.
Jag och Enza blåste nästan bort til råga på allt när vi tog morgon-promenaden! Panik var ordet!

Ingen idé att gnälla. Bara att ta tag i dagens göra: Jobb 11.30 - 14.30.
Efter jobbet ska jag åka och klaga på mina skor som hela tiden går åt pipsvängen fast jag knappt använder dom jöö! Och sen ska jag jag köpa sånna här söta lyktor till mej själv!

image899

Ha en fin dag cutiepies!



Do your thing:
Postat av: :)

Hej sötnöt!
Önskar dig lycka till på jobbet. Och framför allt vägen. Helt sjuk väder idag. Jag var framme på stan en sväng förut och höll på att frysa bort. Om man nu kan göra det. Hade planerat Gbg imorgon, men vi får se. Inget kul i det här vädret ju.

Nåväl, låter som du haft ett gäng sköna dagar det senaste. Skönt med kvalitetid med nära och kära innan du åker. Nu ska jag göra mitt vid spisen sen ska jag ringa tusen samtal, läs inlägget. Helt sjukt.

KRAM

Postat av: Melina

svar:tack,ha enbra måndga

2008-03-17 @ 14:25:59
URL: http://mmelina.blogg.se
Postat av: Anonym

FRÅGESTUND I BLOGGEN NU! Grilla mig, ge mig något att bita i. Jag är inte den som skäms.

2008-03-17 @ 18:47:00
URL: http://colaburk.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin