Sweet Butterfly

Glömde ju av att berätta igår om årets första fjäril! Jag och Bumbi lekte på gården när den plötsligt fladdrade förbi. Jag beskådade skapelsen medans Enza jagade den... ;) Hon lyckades inte med sitt mission, tack o lov!

image887

Om cirkus 10 min är jag off to work. Jag har känt mej lite ur gängorna på sistone. Man har väl sånna perioder ibland i livet. Man känner sig sjuk varje dag i princip, men än så länge har jag klarat mej från feber. Som tur är har jag ett KORT pass ikväll, tro de eller ej, 18-22.

Annat störigt att berätta om så här innan jag drar kan väl vara att jag är trött på vädret! Regn och blåst! Huden fnasar och är torr. Jag hatar det!! Min panna får panik under luggen och gör revolt ett, två, tre...

1. Den är skit torr
2. Den kliar
3. Resultatet blir rödflammig

I hate this. Jag vill ha len babyhud dammit!

Over and Out!


Do your thing:
Postat av: Malin

guud vad jag är seg med att blogga och kommentera numera. hoppas allt är bra med dig iallafall!

Postat av: :)

Låter inget vidare det där med att vara allmänt ur gängorna. Jag brukar relatera det till stress. Blir alltid sån själv när jag inte trivs med situationen. Hur som helst, jag hoppas verkligen att du får krafterna tillbaka snart :]]
Och du? Jag snurrade runt som tusan bland alla cider för att hitta den där spring:en. Men jag måste varit dunderblind. Får hoppas att det finns något liknande i kylen hos M! Hehe. Lycka till på jobbet, tänker på dig.

2008-03-12 @ 21:57:56
URL: http://lillefots.blogg.se
Postat av: Carolita

Mysigt att våren kommit till er! Här har hösten börjat komma...

Idag så jag det nyaste OTH avsnittet och Mr Coletti is back!

2008-03-13 @ 05:50:53
URL: http://chululi.blogg.se
Postat av: Mikaela

Vem vill inte ha babyhud? =)
Kan du vakna förresten? Jag ska ALDRIG mer vara uppe såhär tidigt. Det var lika kul som att låsa in sig i en mörk garderob och tvingas lyssna på hårdrock!!!

2008-03-13 @ 09:21:44
URL: http://www.BeautifulLife.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin