28 maj!


Mulet idag med. Jag är måttligt trött på vädret här i Magaluf nu! Sooooola sa jag! Speciellt när alla ni där hemma talar om hur härligt sommarväder det är i Sverige! Fuskigt! Hahahah!

En lagomkväll igår oxå :P Var ute med minibossen på Godfathers... mohahahaha!
Vi ska tydligen ut ikväll med... många kvällar på rad nu igen. Men man får passa på att köööööööra! ;)











Förövrigt tycker jag ibland att horoskopet på facebook stämmer läskigt bra :P Det är nästan varje dag nu som vissa delar alltid stämmer. Hahahah! Lite roligt... Sen kan man ju tro vad man vill om sånt här ;)

Mitt horoskop för idag på Facebook:
There is a need for change, a desire to break with outmoded patterns from the past. You have had so much on your mind lately that you have forgotten what is important to you. Redefine your priorities and devote more time to family affairs. If others don't want to be directly involved in what you're doing then leave them behind.


Pözzen!



Do your thing:
Postat av: L

Vad härligt att få prata lite med någon från hemmaplan :o) Mulet säger du? Då förstår jag att du avundas på den här sommarvärmen, dock lite kallt i luften fortfarande men det är faktiskt bara skönt fortfarande.

Jag drar iväg mitt flyttlass några km om 2 veckor, ska bli himla spännande samtidigt som jag är lite vemodig. Det är ett steg liksom.. Ja, du förstår ju! Kramar!

Postat av: Carolita

Gillar den första bilden! Sjukt söt!



Ang inlägget ovan om känslor. Så e det där så sjukt svårt att kontrollera! Men ibland kan det vara skönt att bara låta det ske, visst får man lida för det sen men tiden som man upplever med ngn annan kan vara ngt helt fantastiskt!

2008-05-29 @ 19:57:43
URL: http://chululi.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin