Årets Bäst Sagda... Än så länge!


" I Magaluf ligger vi i hemlighet!"

Hahahaha, aaa just de! Jag har nog aldrig varit med om mer snack förut! Alla vet allt om alla och det pratas öppet ska ni veta... ibland tror folk saker som inte är sanna oxå. Men sen äre heller ingen som orkar bry sig.

Emelie har spårat några gånger här nere. Och säger sen att det INTE ska hända igen. Men vem försöker hon lura? Klart det kommer hända igen. Hon är ju i Magaluf ;) I lördags vare kalas. Öppning av Viking och Mikaela och Marica tyckte de var en bra idé att jag drog en absint shot. Mjooo, sen är allt en liten dimma. Jag var uppe på varenda bardisk här nere typ och gjorde Body Shots.... hahaha! Blev nedsprutad med grädde på Viking och Tequilan rann ur naveln. Galet sa jag! Men av bilderna att dömma hade jag hur kul som helst. Dock tänker jag inte lägga upp några sånna sliriga bilder här. Nån måtta finns det. *Kling*

image1001

image1002

image1003

Jag hängde såklart på Beachcluben till stänging. Blir tillsagd som vanligt att jag måste gå hem. Vinglar ut och träffar på Simon som säger att vi ska gå och käka. Hoppla! Jag är på! Drar till haket och käkar ostburgare med pommes som jag dränker i aioli. Gottish! Någon gång efter 7.00 är jag påväg hem... drar upp mobilen och gör bort mej. Sen låser jag upp dörren och möts av en tom lägenhet. Emelie är den enda som gick hem ensam. Vilka roomies man har va :P Däckar i sängen precis som jag är. Fräschade upp mej lite senare under dagen men det är faktiskt helt sant att jag inte gjorde nåt igår. Inte en jota. NADA! Låg i sängen hela dagen. Skönt!

Men ikväll rullar allt på som vanligt igen....
Jag citerar Rasmus " Man kan alltid busa lite mer här nere..." Hahaha!

Puss på er mina änglar!



Do your thing:
Postat av: Mikaela

I magaluf är alla hemligheter offentliga!

Postat av: Sabine

jadå, ska fotografera så mycket som möjligt så slänger jag upp en utförlig rapport ikväll eller imorgon :))

2008-05-12 @ 16:35:46
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Helena

Usch vilken skitdag. Jag skulle hellre vara hos dig och partaja, hihi! Nu är jag äntligen hemma och skall slappa järnet. Hoppas att du får en skön kväll!

2008-05-12 @ 18:18:38
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Linda

Fan vad drygt med vatten läcka då. Hoppas du får börja slita snart=) Du får passa på att röjja loss totalt nu då. Till slut blir det ju långtråkigt¨så man vill ha något att göra.

Har varit fint väder här idag men det ska tydligen bli sämre väder under veckan, så vi får väll erat gamla väder^^

Sköt om dig, kram

2008-05-12 @ 18:57:40
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Sabine

har lagt upp inlägg om gårdagen nu ^^

2008-05-13 @ 12:27:37
URL: http://enibas.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin