En ny dag mina vänner!


Lite bättre idag. Men fortfarande slö och lite halvt borta ;)
Tänkte jag skulle ge mej ut och söka jobb men energin är ju inte på topp. Men ingen kommer ju göra det jobbet åt mej...

Äntligen har jag stekt på stranden igen iaf! Super skönt men varmt. Skulle behöva massor av mer färg på kroppen. Pinsamt att fortfarande vara såhär blek :/ Men jag har inte "haft tid" till solning. och sen har de ju regnat några dagar faktsikt :P

image1017

Tog en rejäl hemmakväll igår. Film och sova! Men det blir nog en liten sväng ut ikväll. Iaf bara för att kolla läget så att säga...

Hur är allt hemma då? Har ni fortfarande härligt försommar-väder?
Take Care sweeties! Pöss!




Do your thing:
Postat av: Linda

Fan vad jag längtar tills vi ska åka på semester i höst. Blir nog Grekland i år, det är så god Gredkisk sallad där haha det borde det väll vara. Men bara det är sol är jag nöjd!
Hur går det med jobbletandet då?
kram

Postat av: Carolita

ÅÅÅåh vad skönt, jag vill oxå känna sanden mellan mina tår!

2008-05-22 @ 07:11:53
URL: http://chululi.blogg.se
Postat av: sandra

hej hej, tråkigt att du inte fick vara kvar på det stället, ni verkar ha det bra i alla fall. Här är det inte så strålande väder.

2008-05-22 @ 11:00:19
URL: http://sandralundstrom.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag solade lite idag, men inte hade jag sand mellan tårna och ett hav att doppa mig i när värmen blev för mkt. Nej jag hade bara balkong, en filt och ciggaretter. :P

2008-05-23 @ 15:53:51
URL: http://pancaakes.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin