Flytt!


Jihooo! Nu slipper vi hyresvärdskärringen!
Äntligen flyttat till nya lägenheten. Kommer nog bli bra det här. Måste bara orka fixa iordning allt nu. Plocka upp allt o få undan väskorna o bla bla. Åka till IKEA oxå och införskaffa sig nödvändiga saker. Små saker som gör att man känner sig hemma.

Jobbade igår. Väldigt lugn kväll. Och jag skulle gå hem efter jobbet. Hah! Trodde du och jag. Men Marica kom förbi innan stängning och kalasade till det. Sen drog vi till Beachcluben och stekte på dansgolvet. Inte många timmars sömn inatt så vi fick lov att kliva ur sängen kl 11 för att hinna packa klart och städa.

Ledig ikväll... blir väl en kik ut :P Men först en powernap som heter duga.
Tyvärr verkar ingen ha sett röken av min kamera :( Jag MÅSTE ha en kamera. Så... bränna pengar sa jag.

Den här gör min kropp till någon annans ;) Måste börja träna här nere for God sake!
image1014

Blipp!



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin