Hej Hej, Hallå!


Näää, vi tar om det där. Så pigg är jag verkligen inte!! Kan nog erkänna att jag är liiiite bakis idag. Skulle behöva sova lite till och med. Ovanligt? Nej.

Utgång igår. Ovanligt? Nej :) Men kul hade vi. Tills Casablanca iaf... sen äre lite dimmigt. Vet inte hur många shots man fick i sig uppe på det stället. Vill nog inte veta. Det kan bara gå utför när man gör sådär... Haha! Men hem kom jag. Dock utan min svarta kofta. Öööö, känns som att jag snart har en egen hitte-låda på BeachCluben :P Hoppas tröjan finns kvar. Ska gå ner sen och höra. Och försöka styra upp jobb. När man vill prata med folk hittar man dom ingenstans. Men annars är dom runt varje hörn minsann. Funny.

Ska jobba ikväll igen på Godfather. Lite cash iaf. Även om det inte är mycket.
Annars finns det nog inte så mycket att säga just idag. Det regnar. Jag har bestämt att denna dagen är piss!

Puss o Kram!


Do your thing:
Postat av: Anonym

Det kan jag tänka mig. Men ja, det händer faktiskt en del här hemma. Dagarna går fort, ruskigt fort.

Hoppas du haft en bra dag där nere och att du fick chansen att uppvakta mammi på något sätt :o) Kram

Postat av: Carolina

Jodå, jag fick med kollat på melodifestivalen igår, men det var ju ingen direkt höjdare haha :D

2008-05-25 @ 20:19:09
URL: http://melikey.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin