IKEA!



Idag... äntligen! Vi har vart på IKEA i Palma och shoppat saker till lägenheten!! Massa lådor så att vi kan få ner våra kläder för en gång skull :) Nya lakan och handdukar. Badrumsmatta och lite saker till köket. Känns super bra!



Se så fint de blev vid min sovhörna ;)


Blev inget jobb igår. Jag hade ont i magen. Istället gick jag och Marica till Chili Lounge och käkade Fajitas! Och en supergod efterrätt med choklad och apelsin-philadelphia typ :D Supermumsigt!! Och mysigt!  Bilder kommer upp imorn tror jag. Efter detta la ´jag mej i sängen och kikade film faktiskt. Orkade inte utgång. Var jävligt skönt att sova kan jag tala om ;)

Ikväll blir det utgång dock. Pirates-tema på BeachCluben! Lite utklädnad och party party efter jobbet! Blir gôj ;) Egentligen hatar jag att klä ut mej men en sjal på huvudet och svarta krigs-streck i fejjan kan jag gå med på... hahah!

Hoppas ni har en jättefin fredag! Som vanligt håller jag inte ordning på vilken dag det är här :P Alltid lördag typ för oss... lite knasigt man lever. men du måste älska det!

Puss på er!



Ps: Fortsätter att visa hur bra horoskopet stömmer ibland asså ;)

Mitt horoskop på Facebook idag:
There is a more dynamic and outgoing quality to your life style now. Try to clear the emotional dust away by doing something you really enjoy. Head out with some of your friends tonight and light up the town. Try not to ruin someone else's good time with judgmental remarks.

Do your thing:
Postat av: Linda

Jag känner igen matchbox 20 men står helt stilla i hjärnan just nu. Alltid kul med shopping på Ikea.

Ha det bra, stumpan. Nu ska jag passa på att gå ut och sola lite=)

Kram


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin