Lägesrapport


Min Jobbsituation:

Jobbar på Godfather's men inte så många timmar. Klarar mej inte på det i sommar. Visserligen lovad jobb på Oas i början av juli men det vågar jag inte lita på! Har pratat med Chili-chefen. Typiskt nog hade han redan anställt 4 pers i helgen! Crap! Men jag ska ändå prata med honom idag igen. Dom skulle se över läget igårkväll nämligen. kanske behöver dom mer folk. *Hoppas* Sen ska jag fortfarande prata med GG-bossen och höra om de finns nåt. Vad som helst. Jag kan till och med torka spyor hela sommaren... *Urk!*

Min Partysituation:

Ikväll ska vi ut. Men idag ska jag ha en sån där rolig och bra utgång! Inga minnesluckor och ingen råfylla som gör att du vaknar upp helt förvirrad. Jag har tydligen skådats tillsammans med 2 engelsmän klockan 7.30 på morgonen.Detta likes ikke av moi! Jag har inga som helst  minnen av detta. Jag repeterar. INGA som helst minnen. Skumt!
Jag saknar mina lagom fina utekvällar här ;) Där man har kul, dansar och faktiskt inte beter sig som en råtta.

Det är inte ovanligt att komma hem såhär efter en blöt kväll på Beachen!


Det ska frossas på kladdkaka här strax på E4.an. Sen i eftermiddag innan jobb ska vi gå ut och käka. Fira lite extra idag :) Jag jobbar förmodligen 19-stängning... slutar kanske halv ett, ett. Sen hem och fixa håret, byta om och dra ut i vimlet. Vi hörs mina trogna läsare! Vi hörs!

Pöss!


Do your thing:
Postat av: Mikaela

Blöta utekvällar på beachcluben... Vad är det? Har det hänt?



kan vi köra "Kronan-fulla" ikväll och var KONTROLLERADE? Jag upprepar, kontrollerade!

Postat av: Emelie

Haha, ja du gumman. Lagom är alltid bäst. :) Men det låter skapligt härligt ändå.. Jag menar bara ett uteställe som inte stänger klockan tre är ju guld värt. Hoppas det ordnar sig med jobbet o så också. Håller tummarna! Pusskram

2008-05-26 @ 16:11:55
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: Carolita

Tycker att du borde följa ditt råd främst för din egen säkerhet! Ingen kul med minnesluckor! det är verklogen obehagligt med såna.



Lycka till med jobbsökandet!

2008-05-26 @ 17:54:58
URL: http://chululi.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin