Oas!


Gott folk! Ikveld åpner vi Oas! ;)

image1008

Jag gjorde visst lite reklam igår :) Men vad gör man inte för jobbet? Heheheh!
Slirade lite igår, men det var jag värd. Höll ändå det hela på en normal nivå... skulle behövt sova några fler timmar bara. Lite grusig i ögonen just nu och ikväll jobbar jag från 19-05! Powernap i soffan kanske?

Hade möte i baren igår vid 22. Pimplade cider och öl. Vid tolv-snåret drog jag med T hem en sväng och drack vin. Sen ner och möta M på jobbet. Vidare till TreO, sen GG, Viking och Beachcluben. Mycket skoj kväll! En riktigt BRA dag igår överhuvudtaget skulle jag vilja säga :P

image1010

image1011

Nämen... allvarligt. Jag ska nog powernap'a lite. Jag må vara i gott skick ikväll! Okej, knarka facebook först. (Nej, vi har inga liv som vanligt :D Hahahah) Kössssssar från eder Magaluf Pärla



Do your thing:
Postat av: Mikaela

Full idag, full imorn, full varenda jävla kväll. Jag ska aldrig släppa flaskan, jag ska aldrig gifta mig. På min gravsten, på min gravsten ska det ristas på latin, att här nere vilar liket av ett jävla FYLLESVIN!

Shotta sa jag!

Postat av: Malin.

sv: aha okej, han såg bra ut :P

hoppas du får en bra dag du med :)

2008-05-16 @ 16:31:40
URL: http://msundin.blogg.se
Postat av: jessica

i magaluf, där måsarna skrattar sig hesa

2008-05-16 @ 21:08:49
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Lilla Malin

tjohoo.. hoppas allt är bra med dig!
lägger ner min blogg nu men vill gärna hålla kontakten med dig på något vis ändå. du kanske har msn, facebook, resdagbok, bilddagbok eller något sånt?

2008-05-16 @ 23:31:04
URL: http://lillamalins.blogg.se

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin