Updates

Underbart god Fajitas på Chili Loungen häromdan :)





Igår hade jag en riktigt BRA dag, om man ser utifrån hur mycket jag fick gjort.
Blev inget jobb på Godfather... tråkigt faktiskt. Någon annan hoppade in. Får se om jag får slita lite idag istället. Hur som helst, efter IKEA fixade vi iordning på alla saker. Mycket skönt! Sen drog jag käk här på E4.an. Handla lite. Trodde jag skulle jobba, men nej. Då gick jag ut och gick istället!! Äntligen! jag måste verkligen träna på något sätt här nere! Har gått upp några kilo och trivs inte längre med min kropp... not funny! Mitt ansikte är tjockt! BLÄ på det ;) Men nu ska jag fortsätta gå minsann!

Efter promenaden städade jag hemma i köket. Fint där oxå nu. Och så SKA de hållas!!! Nu behöver bara badrummet städas oxå. Kvällen avslutades med fest :P

Pirat-tema som sagt på BeachCluben.






Har tyvärr inga kort från själva BeachCluben.

Kul kväll igår. Även om jag är besviken på att Gulbrallan  gick hem "tidigt"...  Jajjemän, Emelie har hittat nytt span ;) Men vi ska nog ut och kika läget ikväll med. Vi har nämligen fått vårt första besök nu! Tom, som gick Barskolan med oss förra året har precis anländit.

Av någon anledning, som jag inte kan förstå nu, tyckte vi att det var en bra idé att käka såklart innan vi gick hem igår (läs: imorse!)... Värsta grilltallriken på Casablancas uteservering med:

* Grillspett
* Kycklingbröst
* Lamkotlett
* Något annat kött
* Korv
* Friterad potatis
* Coleslaw

och extra bearnaisesås!

Jaa, vad ska man säga? Stadig frukost helt enkelt ;) Klockan var runt halv sju på morgonen... GALET!




Take care, fågelungar!




Do your thing:
Postat av: Carolina

Jaaa, jag hänger på Siestafestivalen hela helgen, så det är lite si och så med bloggandet haha. Åh, lät underbart med den baren, och pirattemat :D

Postat av: Tessan fr karlstad

Hej gumman!

Ser ut som ni har det jättebra :)

Bortsett från din jobbsituation & vädret...men du är väl inte tjock!!! Gud, så får du inte tänka!! Då blir man ju lite smått orolig här i sweden, ajja bajja ems!

Ha det fint!! Pussar :)

2008-06-01 @ 17:39:07
URL: http://shiningwonderwall.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, kul med pirattema ju. :D Snygging där! Maten såg supergod ut också. Och då menar jag fajitas. Jag tror inte att allt det där köttet skulle vara bra för mig när jag ska slira hem från krogen. :P Det hade nog legat i toan allt tillslut ändå. Hehehe. Ha det så bra nu! Kramis

2008-06-03 @ 11:08:12
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin