Afterwork Baby!



Idag kör vi afterwork uppe i Sky mellan 17-19. Välkomna!

Igårkväll tänkte jag ställa klockan på 9.00. Bara för att komma upp i tid och få lite förmiddag. Men mamma tyckte jag skulle sova ut... "har du inte gått upp innan 10 så väcker jag dej, okej?" Ja okej, tänkte jag. Lite sovmorgon är man väl värd. Japp, sagt och gjort. ca 9.50 öppnas dörren och strax efter får jag en blöt nos i mitt nyvakna fejs. Skönt. Att jag inte klev ur sängen förrän 11 ändå är ju en annan femma ;) Hahaha!

Har inte pysslat med särskilt mycket. Mer än fixat med saker som måste göras helt enkelt. Duschat och ordnat upp mej inför jobbet. Och så FredagsFikat såklart ;)
Tänkte åka redan nu mot stan faktiskt. In på Expert först och sen hit the job lite tidigare och förbereda Afterworken.
Hoppas ni har en bra fredag där ute i långa landet falukorv! Poooss!!

Friday, I'm in luuuv!



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin