Anna Skipper?

Hallelåja!
En ganska kreativ förmiddag måste jag erkänna. Jag och mamma fick en hel del gjort. Var framme på torget och kikade lite som hastigast. In på AF snabbt men jag orkade inte följfölja det jag tänkt. Åkte istället till Willy och veckohandlade. Och här ska du få höra: När jag och mamma handlar ihop blir alltid korgen/vagnen överfull. Även om det bara stod 2 saker på listan... hmm, konstigt. Men idag kände jag mej motiverad att ändra på detta. Jag var väldigt strikt och tjatade på mamma hela tiden. Behöver du verkligen Keso nu? Leverpastej kan vi köpa nästa vecka. Du får ta max 3 frysta grejer... Jag kände mej lite som Anna Skipper. Men, mission accomplished! Nu blev det ju ganska dyrt ändå eftersom vi hittade 2 jäääätte fina orkidéer som skulle passa dynamite i vardagsrummet :) Men kolla... inte ens halvfull!! Tadaa!

Jag är såååå nöjd!


Tjillevippen!


Do your thing:
Postat av: Sabine

mmh mat, vad hungrig jag blev nu :)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin