Café-frukost, julklappar och så lite snö...



En härlig start på ännu en vecka.
Tog bussen in vid halv tio och mötte upp M vid Söder för en frukost på stans mysigaste fik. Jag älskar att fika och snacka goja med den bruden :) Det finns alltid något nytt eller gammalt att mase om. Hahaah!

Fick inhandlat 2 julklappar oxå. BRA!
En till syrran och så något till mamma och pappa som dom ska få ihop. Lite skit avklarat iaf ;)


Ute yrar det som aldrig förr. Härligt snö men varför måste den sticka som nålar i ögonen och vara allmänt jobbig? Ge mej stooora mysiga flingor istället! Enza tycker iaf det är gööör kul och flyger runt på gräsmattan som en ko på grönbete. Man kan ju undra varför alla hundar tycker det är så busigt att käka snö...

Hoppas ni har en lika fin måndag som jag!
XoXo


Do your thing:
Postat av: Linda

Morgonlyx ;o)

Jag ska kolla schemat så får vi fila på något. Dessvärre ser dig alldeles för tight ut. Men vi försöker. Right? Vad vill du ha för foto då? På ett ungefär? :o) KRAM

Postat av: Linda

Morgonlyx ;o)

Jag ska kolla schemat så får vi fila på något. Dessvärre ser dig alldeles för tight ut. Men vi försöker. Right? Vad vill du ha för foto då? På ett ungefär? :o) KRAM

2008-11-24 @ 21:57:37
URL: http://lillefots.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin