♥ God Natt ♥




Jag skulle kunna sitta här och berätta för er hur mycket jag saknar min vän Mikaela just nu. Hur mycket jag saknar allt som har att göra med Magaluf. Att jag nästan gråter actually tears bara för att "Idyll" råkade vara nästa låt på min ipod. (okej jag har ingen ipod men mp3 känns ju inte okej att ha längre i det här landet).
Jag skulle kunna försöka förklara hur confused jag är över mitt Fuck Up och hur bummed jag är över att inte kunna åka till Leeds. Vi får skjuta på det lyckliga slutet lite till.

Men jag gör inte det. Inte ikväll.
Jag säger bara god natt och visar hur fint det lev med dom nya lyktorna :)
xxx


Do your thing:
Postat av: spiderchick

bilarna är skiiiiitgoda!!

Postat av: Mikaela

Hjärtat!!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Jag saknar dig också MASSA!



Jag saknar jobbet, jag saknar the strip, jag saknar värmen, beachen, en latte på beachcluben, jag saknar LIVET.

Jag vill åka hem! Hem till mitt magaluf!

XXX

2008-11-06 @ 14:45:52
URL: http://beautifullife.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin