GULD!

Hej mina fina!
Vilken lugn dag på jobbet! Och igår hade folk stampat utanför dörr'n till och med... typiskt! Eftersom Rymd bara är öppet tis-lör :/ Men Lidköping lär sig nog snart.

Hur som helst så trivs jag guld på nya jobbet! Det är kanon!
Kul och mysigt och världens bästa gäng är vi!
Jag har nästan lite ångest över att inte jobba i helgen ;) Men det är inte var dag de är REUNION!

Nathalie kom upp på besök och vi delade på en chokladtryffel-dessert ;) Det var inga andra gäster just då så hela gänget satt hos mej i baren och hade trevligt. Guld, var ordet!

Imorn får ni se BAREN!!


Natti Natti!

Do your thing:
Postat av: Sabine

mh sourz <3

Postat av: Mikaela

Din kommentar i min blogg - KLOCKREN!

Skrattade friskt ;)



Imorn amigo... fika.

Vi synes i Brynäs

2008-11-12 @ 09:21:19
URL: http://beautifullife.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin