Har man gett sig fan på nåt, så har man gett sig fan på nåt.

Och sånna fan, dom håller man sig till! ;)


I give u... taada: REUNION-Videon!!


Jag tycker den innehåller allt ni behöver veta.
Resten stannar på båten ;) Hahaha!

Såååå mina vänner.
Förutom pill med videon har vi ju haft en alldeles wunderbar Sunday!
Vaknade ganska sent, det blev personal-ferre på jobbet igår efter stängning :P Mycket trevligt. Kom innanför dörrn halv sex imorses... whoopsi!

Håller på att fixa iordning mitt rum efter tapetseringen och om-möbleringen. Det kommer bli jätte bra :) Och mysigt. Införskaffade denna nya sänglampan inne på EM idag. Sjukt stilig asså ;)


Smyg startade med advent oxå. Fikade på lussebullar och glögg! Det smakade jävligt bra. Nu har jag en mysig söndagskväll kvar. Med Ensam Mamma Söker och mera pyssel av rummet. Hörs imorn gullefjun! Pözzzzzzz!


Do your thing:
Postat av: Linda

Ses vi i veckan babe?

Postat av: Spiderchick

lussebullscrajvvvings!!

2008-11-23 @ 21:28:08
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: jessica

hur FAN lägger man ut en video på youtube? jag fattar nada såattsäga..

2008-11-24 @ 12:11:00
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin