Hemma efter en extremt lugn kväll på jobbetl

Tjaa, och här sitter jag nu och frossar i kräftstjärtar och fetaost med sallad och ceasardress :)



Jag och mikaela har haft djupa sms-konversationer ikväll.
Om livet. Ni vet vid det här laget vad "livet" innefattar.

Väntar på att hon oxå ska komma hem, slå sig ner vid datorn och logga in på msn.

Hittade en julklapp inne istan idag med mor. Den är paxat till pappa!
Mamma inhandlade oxå en efterlängtad julklapp till mej :) Den ska jag dock försöka glömma bort... hihi! Sen köpte jag äntligen en ny piercing. Så trött på den gamla jag hade. 2 av mina favoriter gick ju sönder efter ett hårt liv nere på ön... nu blev det en vanlig iofs, barbell. Men ny färg iaf ;) Mörklila.

God Natt!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin